Zoek een partner:

Ontdek het volledige aanbod van deze partner door op de verschillende subdomeinen te klikken.

Digitaliseren van Processen

Ons aanbod in subdomein «Boekhouding» :

Billtobox zorgt ervoor dat iedere ondernemer altijd en overal digitaal verbonden is met zijn accountant. Gedaan met stapels papier bij te houden in dikke mappen. Vanaf nu stuur jij als ondernemer al deze documenten snel via pc, tablet of smartphone door naar jouw accountant die alles onmiddellijk digitaal ontvangt in een overzichtelijk klantendossier.

Alle documenten worden digitaal doorgestuurd naar het boekhoudkantoor, zo kan jij als accountant structureel doorheen het jaar alle documenten snel en efficiënt verwerken. Jouw klant heeft zo altijd en overal een accuraat overzicht van zijn huidige financiële status, en jij als accountant kan zo je klanten sneller bijstaan met het juiste advies.

Een win-win voor beide partijen!

contactgegevens

web CONTACTPERSOON

Frederik Billiet

web PLAATS

La Hulpe

Send an email to a personal contact without any engagement

Training

Ontdek

About