Zoek een partner:

Ontdek het volledige aanbod van deze partner door op de verschillende subdomeinen te klikken.

Ons aanbod in subdomein «Boekhouding» :

Smartdoc automatiseert de administratieve taken van uw afdeling en stroomlijnt de processen. Dankzij duidelijke workflows komt de informatie bij de juiste personen terecht.

Voordelen 

  • Smartdoc laat toe automatisch facturen te herkennen en de boekingsinformatie te registreren. Door herkenning wordt de boekingsinformatie omgezet in een boekingsvoorstel. Boekingsinformatie kan worden gecombineerd met analytische boekhoudelementen.
  • Inkomende facturen kunnen worden gerelateerd aan waarschuwingen en goedkeuringsflows.
  • De ingebouwde workflow manager in Smartdoc laat toe om de bestaande goedkeuringsprocessen digitaal over te nemen.
  • Smartdoc koppelt standaard met ERP en de meest gangbare boekhoudsystemen. 

contactgegevens

web CONTACTPERSOON

Tom Pintens

web PLAATS

Harelbeke

Send an email to a personal contact without any engagement

Use cases

Download

Training

Ontdek

About